ВЕРТИКАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ БІЗНЕСУ

ВЕРТИКАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ БІЗНЕСУ

AVANGARDCO INVESTMENTS PUBLIC LIMITED Avangardco IPL виводить на український ринок оновлений бренд фасованого яйця «Квочка»

КИЇВ, Україна - AVANGARDCO INVESTMENTS PUBLIC LIMITED (LSE: AVGR) («Компанія» або «AVANGARCO IPL»), найбільший виробник яєць і яєчних продуктів в Україні, повідомляє про запуск на українському ринку оновленого бренду фасованого курячого яйця «Квочка».

Робота над оновленням бренду велася протягом останніх 8 місяців. Найбільша міжнародна дослідницька компанія GfK Ukraine провела масштабне дослідження в найбільших містах України. Його результати, а також зібрані відгуки українських споживачів сприяли створенню нової «Квочки». Міжнародна креативна команда The Willard Group, відома роботами для провідних мультинаціональних та українських компаній,  розробила оновлену упаковку.

«Я рада повідомити про вихід на ринок нової, ще кращої «Квочки». Я переконана, що нарощування обсягу фасованої брендованої продукції та подальша її реалізація безпосередньо через один з найбільш рентабельних каналів на локальному ринку - великі сучасні мережі роздрібної торгівлі, з якими працює Компанія, позитивно відобразиться на її фінансових показниках» - прокоментувала Наталія Василюк, Генеральний директор Компанії.

«Квочка» стала більш сучасною і разом з тим зберегла основні свої переваги - смак і якість за доступною ціною. Ми контролюємо кожен етап виробництва. Найголовніше, ми самі виробляємо натуральні добірні корми для курей-несучок, що є запорукою якості та користі яєць. Крім того, Компанія стала першим виробником яєць, який залучив передові технології брендингу для створення портфелю торгових марок. Упевнений, що покупці оцінять нову «Квочку» і підтвердять, що яйця «Квочка» знесла на відмінно», - додав Микола Такзей, Начальник відділу маркетингу, який нещодавно приєднався до Компанії*.

Надалі зусилля Компанії будуть спрямовані на розширення дистрибуції продукту в національному масштабі і підвищення впізнаваності торгової марки «Квочка» серед українських споживачів. Компанія також планує подальше розширення асортиментної лінійки під торговою маркою «Квочка». Для цього до співпраці вже зараз залучені кращі партнери. Так, наприклад, у реалізації маркетингових програм в торгівлі буде брати участь Pulse Ltd - офіційно визнане маркетингове агентство № 1 в Україні в 2006-2009 роках.

Ознайомитися з оновленою торговою маркою «Квочка» можна на сайті Компанії.

*Микола Такзей має 10 років практичного досвіду в маркетингу товарів повсякденного попиту (FMCG). Працював з міжнародними і локальними брендами в різних категоріях товарів. Отримав міжнародний досвід, працюючи в Philip Morris International в Україні, Швейцарії і в країнах Бенілюксу. Є викладачем маркетингових дисциплін у школах маркетингу і на профільних конференціях. Приєднався до команди AVANGARCO IPL восени 2011 року і займає посаду начальника відділу маркетингу.

Для запитів інвесторів:

Вікторія Корольчук
AVANGARDCO IPL
Начальник відділу відносин з інвесторами

Телефон: +38 044 593 28 60
Моб.: +38 067 214 84 23
e-mail: v.korolchuk@avangardco.ua

FTI Consulting London
Марк Коен
+44 20 72 69 72 16

FTI Consulting Moscow
Олег Леонов
+7 495 795 06 23