Київ, Україна - AVANGARDCO INVESTMENTS PUBLIC LIMITED (LSE: AVGR) («Компанія» або «AVANGARDCO IPL»), найбільший виробник яєць і яєчних продуктів в Україні та виробник номер один в Євразії оголошує операційні результати за 4 квартал 2012 року і за 2012 рік, що завершився 31 грудня 2012 року.
Поголів’я
Одиниця виміру | Станом на 31.12.2012 | Станом на 31.12.2011 | Зміна, % | |
Загальне поголів’я | Голови (млн.) | 27,5 | 25,1 | 9,6 |
Поголів’я курей-несучок | Голови (млн.) | 22,8 | 20,5 | 11,2 |
Станом на 31 грудня 2012 року загальне поголів’я збільшилось на 9,6%, порівняно з 2011 роком. Поголів'я курей-несучок при цьому зросло на 11,2% до 22,8 млн. (2011 рік: 20,5 млн. голів). Зростання поголів'я у 2012 році відбулося насамперед завдяки активному будівництву птахокомплексів «Авіс» та «Чорнобаївське» і розміщенням птиці на цих об’єктах.
Сегмент виробництва яєць
Одиниця виміру | 4 Кв. | 4 Кв. | Зміна, % | 2012 | 2011 | Зміна, % | |
Обсяг | Штуки (млн.) | 1 602 | 1 557 | 2,9 | 6 287 | 5 955 | 5,6 |
Продажі третім сторонам |
Штуки (млн.) | 1 344 | 1 329 | 1,1 | 5 223 | 4 862 | 7,4 |
Експорт | Штуки (млн.) | 212 | 187 | 13,4 | 516 | 295 | 74,9 |
Середня | Грн. (без ПДВ) | 0,84 | 0,90 | (6,7) | 0,70 | 0,64 | 9,4 |
Виробництво : У 4 кварталі 2012 року обсяг виробництва яєць підвищився на 2,9% до 1 602 млн. штук (4 квартал 2011 року: 1 557 млн. штук). Протягом 2012 року виробництво яєць збільшилося на 5,6% до 6 287 млн. штук (2011 рік: 5 955 млн. штук) завдяки нарощенню поголів'я несучки.
Реалізація: У 4 кварталі 2012 року реалізація яєць зросла на 1,1% до 1 344 млн. штук (4 квартал 2011 року: 1 329 млн. штук). Протягом 2012 року реалізація яєць збільшилася на 7,4% порівняно з аналогічним періодом минулого року і склала 5 223 млн. штук (2011 рік: 4 862 млн. штук). Збільшення обсягів реалізації пов'язане з постійним розширенням каналів збуту продукції, як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках.
Продажі через супермаркети: У 2012 році частка продажів яєць через сучасні мережі роздрібної торгівлі (супермаркети) збільшилася до 35% від загального обсягу продажів на треті сторони, в 2011 році цей показник становив 30%.
Експорт: У 2012 році Компанія наростила обсяги експорту яєць на 74,9% до 516 млн. штук (2011 рік: 295 млн. штук), в той час як у 4 кварталі 2012 року експорт яєць збільшився на 13,4% до 212 млн. штук (4 квартал 2011 року: 187 млн. штук). У 2012 році Компанія продовжувала експортувати свою продукцію в регіони Близького Сходу та Північної Африки, Центральної і Західної Африки, а також до країн СНД. Основними напрямками для експорту яєць були Ірак, Туркменістан, Придністров'я, Ліберія, ОАЕ та інші країни.
2012-й став роком значного пожвавлення переговорного процесу між Україною та ЄС щодо експорту продукції птахівництва. 4 грудня 2012 року Україну увійшла до до списку третіх країн, які мають право експортувати яйця, яєчні продукти, птицю і м'ясо птиці до Євросоюзу.
Ряд підприємств Компанії вже пройшли необхідну сертифікацію якості та ветеринарного контролю виробництва продукції тваринництва, і як тільки завершаться процедурні узгодження між Україною та Євросоюзом, Компанія зможе розпочати перші поставки яєць і яєчних продуктів в ЄС.
Середня ціна реалізації: У 4 кварталі 2012 року середня ціна реалізації яєць зменшилася на 6,7% і склала 0,84 грн. за 1 шт. без ПДВ (4 квартал 2011: 0,90 грн.1 шт. без ПДВ). У 2012 році середня ціна реалізації яєць збільшилася на 9,4% і склала 0,70 грн. за 1 шт. без ПДВ (2011 рік: 0,64 грн.1 шт. без ПДВ) в результаті зростання ціни по всіх каналах збуту і збільшення частки експортних продажів в загальних продажах Компанії.
Бренд «Квочка»: За результатами 2012 року Компанія значно збільшила реалізацію фасованих яєць під брендом «Квочка» до 36,2 млн. штук (2011 рік: 4,9 млн. штук) завдяки розширенню каналів збуту продукції. Так, якщо з початку 2012 року Компанія реалізовувала продукцію ТМ «Квочка» виключно в національні мережі, то, вже починаючи з вересня 2012 року Компанія почала здійснювати поставки в регіональні мережі і магазини традиційного роздрібу за допомогою дистриб'юторів. Таким чином, на кінець року фасована продукція Компанії представлена у понад 2 200 торгових точках, з них більше 1 200 є торговими місцями мережевих супермаркетів і близько 1 000 точок традиційного роздрібу.
Протягом року Компанія підтримувала вихід продукції «Квочка» комплексною маркетинговою програмою. Відбувалося розміщення рекламних матеріалів і рекламного обладнання у місцях продажів нашої брендованої продукції, розміщення зовнішньої реклами недалеко від точок продажів і на фасадах торгівельних центрів, проведення цінових акцій та BTL-акцій. Також ужовтні 2012 року Компанія розпочала благодійну акцію, яка полягає у перерахуванні 5-ти копійок з продажу кожної упаковки ТМ «Квочка» на підтримку спортивних шкіл для молоді та юнацтва.
Сегмент яєчних продуктів
Одиниця виміру | 4 Кв.2012 | 4 Кв. | Зміна, % | 2012 | 2011 | Зміна,% | |
Перероблено яєць | Штуки (млн.) | 278 | 268 | 3,7 | 1 078 | 1 053 | 2,4 |
Середня ціна реалізації | US$/кг | 9,47 | 9,13 | 3,7 | 8,11 | 8,05 | 0,7 |
Виробництво: Протягом 2012 року завод з переробки яєць ТОВ «Імперово Фудз» працював на повну потужність, і обсяг переробки яєць збільшився на 2,4% до 14,1 тис. тонн (2011: 12,1 тис. тонн).
Експорт: Протягом 2012 року Компанія експортувала сухий яєчний порошок в країни Близького Сходу та Північної Африки, Азію. Основним напрямком для експорту яєць були Тайвань, Туреччина, Єгипет, Йорданія, Індонезія та інші країни.
Середня ціна реалізації: У 4 кварталі 2012 року середня ціна продажу сухої яєчної продукції збільшилася на 3,7% до US $ 9,47 за 1 кг. (4 квартал 2011: US $ 9,13 за 1 кг.). Станом на кінець 2012 року середня ціна реалізації зросла на 0,7% до US $ 8,11 за 1 кг. (2011: US $ 8,05 за 1 кг.).
Інвестиційні проекти
Будівництво двох птахокомплексів з виробництва яєць «Авіс» і «Чорнобаївське» у Хмельницькій та Херсонській областях відбувається згідно графіком
Станом на 31 грудня 2012 року, Компанія завершила будівництво та ввела в експлуатацію першу чергу об'єктів для підрощування молодняка потужністю 1 581 млн. голів та 1 608 млн. голів на птахокомплексах «Авіс» і «Чорнобаївське» відповідно; першу чергу об'єктів з виробництва яєць потужністю 3 196 млн. голів та 1 750 млн. голів на птахокомплексах «Авіс» і «Чорнобаївське» відповідно. Станом на 31 грудня 2012 року об'єкти працюють на повну потужність і розміщення птиці на об'єктах складає 100%. Також завершенобудівництво елеватору потужністю 56 тис. тонн на птахокомплексі «Авіс».
Завод з переробки яєць ТОВ «Імперово Фудз»
На даний момент Компанія реалізує 1-шу чергу розширення потужності заводу з 3 до 6 млн. шт. переробки за добу.
Стан будівництва операційних об'єктів на комплексах з виробництва яєць «Авіс» і «Чорнобаївське» доступний за посиланням
- Кінець –
Для запитів інвесторів:
Аліна Корнієць
AVANGARDCO IPL
В.О. Начальника відділу відносин з інвесторами
Телефон: +38 044 393 40 50
Моб: +38 067 664 49 99
e-mail: a.korniets@avangardco.ua
FTI Consulting London |
FTI Consulting Moscow |
# # #
AVANGARDCO IPL - одна з найбільших агропромислових компаній України, що спеціалізується на виробництві яєць та яєчних продуктів. Станом на 30 вересня 2012 року загальне поголів'я птиці Компанії склало 27,4 млн. Підприємства Компанії розташовані у 14 регіонах України та в Автономній республіці Крим. Станом на 30 вересня 2012 року Компанія експортувала свою продукцію в 34 країни світу, переважно на Близький Схід, Азію і країни СНД. Станом на 30 вересня 2012 виторг Компанії склав US$ 445,8 млн. (9 місяців 2011: US$ 334,9 млн.), EBITDA склала US$ 194,0 млн. (9 місяців 2011: US$ 140,6 млн.).
З травня 2010 року акції Компанії у формі Глобальних депозитарних розписок котируються на Лондонській фондовій біржі. Єврооблігації Компанії на суму US$ 200 млн. з терміном погашення 29 жовтня 2015 року були включені в офіційний список Управління з лістингу Великобританії (UKLA) і допущені до торгів на регульованому ринку Лондонської фондової біржі з 1 листопада 2010 року.
# # #
Деяка інформація в даному прес-релізі може містити прогнози і інші приблизні заяви щодо майбутніх подій або майбутніх фінансових результатів Компанії. Розпізнати такі прогнози можна за такими словами, як «очікувати», «вважати», «припускати», «оцінювати», «мати намір», «буде», «міг би», «може» або «матиме можливість», за вказаними словами в негативній формі та іншими аналогічним виразами. Компанія попереджає Вас, що зазначені заяви є лише прогнозами, які можуть істотно відрізнятися від фактичних подій і результатів. Компанія не має наміру вносити зміни в дані заяви для відображення подій та обставин, які можуть бути після дати випуску даного прес-релізу, або для відображення настання непередбачених обставин. Безліч чинників можуть призвести до того, що фактичні результати будуть істотно відрізнятися від даних прогнозів і можливих заяв Компанії, включаючи, зокрема, загальні економічні умови, конкурентне середовище, ризики, пов'язані із здійсненням діяльності на різних ринках, стрімкі технологічні та ринкові зміни в галузі, в якій працює Компанія, а також багато інших ризиків, які безпосередньо стосуються Компанії та її діяльності.