#1 ВИРОБНИК В УКРАЇНІ #1 ВИРОБНИК В ЄВРОПІ

#1 ВИРОБНИК В УКРАЇНІ
#1 ВИРОБНИК В ЄВРОПІ

AVANGARDCO INVESTMENTS PUBLIC LIMITED Операційні результати за перше півріччя 2012 року

Київ, Україна - AVANGARDCO INVESTMENTS PUBLIC LIMITED (LSE: AVGR) («Компанія» або «AVANGARDCO IPL»), найбільший виробник яєць і яєчних продуктів в Україні та виробник номер один в Євразії, оголошує операційні результати за перші шість місяців 2012 року, що завершилися 31 червня 2011 року.

Наталія Василюк, Генеральний директор Компанії AVANGARDCO IPL, сказала:

«Я задоволена результатами нашої діяльності в першій половині 2012 року. Компанія продовжує демонструвати зростання в двох ключових сегментах виробництва яєць і яєчних продуктів завдяки збільшенню обсягів виробництва, роздрібних продажів і експорту, а також зростанню ціни реалізації за рахунок консолідації українського ринку яйця. Витрати Компанії на виробництво кормів, з іншого боку, залишилися стабільними за рахунок політики Компанії проводити форвардні закупівлі зернових за фіксованими цінами. Таким чином, на Компанію не вплинули, і відповідно до наших очікувань, не вплинуть триваючі коливання ціни на кукурудзу в результаті поганих погодних умов у Сполучених Штатах».

 

Одиниця виміру

1пів. 2012

1 пів. 2011

Зміна, %

Загальне поголів’я

Голови (млн.)

25,9

24,4

6,2%

Поголів'я курей-несучок

Голови (млн.)

20,6

18,8

9,6%

Загальне поголів'я збільшилося на 6,2% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, поголів'я курей-несучок при цьому зросло на 9,6%.

 

Одиниця виміру

1 пів. 2012

1 пів. 2011

Зміна, %

Обсяг виробництва

Штуки (млн.)

3106

2875

8,0%

Продажі третім  сторонам

Штуки (млн.)

2412

2139

12,8%

Експорт

Штуки (млн.)

154,2

6,3

2347,6%

Середня ціна реалізації

Грн. (без ПДВ)

0,66

0,53

24,5%

Виробництво: Компанія збільшила виробництво яєць на 8,0% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, в першу чергу завдяки збільшенню поголів'я курей-несучок.

Реалізація: Протягом звітного періоду реалізація збільшилася на 12,8% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, оскільки Компанія продовжує активно розвивати існуючі канали збуту і  направляти продукцію на експорт та національні роздрібні мережі.

Продажі через супермаркети: У першому півріччі 2012 року частка продажів яєць через сучасні мережі роздрібної торгівлі (супермаркети) досягла 31% від загального обсягу продажів третім сторонам (1 пів. 2011 року: 30%).

Експорт: Протягом першого півріччя 2012 року Компанія збільшила обсяги експорту яєць на 2347,6% в порівнянні з аналогічним періодом 2011 року. Крім своїх основних ринків Компанія почала експортувати яйце на нові для Компанії ринки Мавританії, Лівії, Республіки Джибуті, Гамбії та Анголи. Значна частка експортних відвантажень яєць доводиться на Ірак, що вказує не тільки на стабільність попиту, але і на постійно зростаючий інтерес саме до продукції Компанії.

В другому півріччі 2012 року Компанія планує активно розвивати експорт на територію Африканського континенту. На даний момент Компанія веде переговори з Беніном, Сьєрра-Леоне, Гвінеєю і Ліберією.

Середня ціна: Протягом першого півріччя середня ціна реалізації яєць збільшилася на 24,5%  порівняно з аналогічним періодом минулого року, в результаті зростання ціни на яйце, значного збільшення обсягів експорту та зростання продажів у супермаркетах.

Наш бренд: По результатах першого півріччя 2012 року продажі ТМ «Квочка» демонстрували стабільну динаміку росту. Так, продажі першого півріччя 2012 року фасованого яйця Компанії в 7 разів перевищують аналогічний показник 2011 року. В структурі продажів  фасованого яйця левову частку займає ТМ «Квочка» (86% від загального обсягу продажів фасованого яйця Компанії), «Organic Eggs» і «Квочка Домашня» займають відповідно 9% і 5%, що обумовлено більш пізнім виходом на ринок цих торгових марок і більш високою ціною реалізації.

Продукція ТМ «Квочка» реалізується по всій території Україні в наступні національні торгівельні мережі: «Сільпо», «АТБ», «Метро», «Велика Кишеня», «Еко-Маркет», «Караван», «Вопак», «Фора» , «Експансія» і «Край». Дані супермаркети складають приблизно 60% обороту сучасних українських мереж роздрібної торгівлі і налічують більш ніж 1170 торгівельних точок продажу. Таким чином, перший етап побудови національної дистрибуції завершено: продукція ТМ «Квочка» представлена ​​у всіх національних мережах. На даний момент Компанія переходить до реалізації другого етапу: присутність в регіональних мережах і традиційному роздрібі.

Компанія продовжує підтримувати вихід продукції під зонтичним брендом «Квочка»  комплексною маркетинговою підтримкою. Крім того, Компанія налагоджує комунікації зі споживачем не лише в точках продажу, а й за допомогою Інтернет-ресурсу www.kvochka.com.ua.

 

Одиниця виміру

1 пів. 2012

1 пів.  2011

Зміна,%

Перероблено яєць

Штуки (млн.)

541

534

1,3%

Середня ціна реалізації

US$/кг

7,54

6,91

9,1%

Виробництво: Протягом перших шести місяців 2012 року завод з переробки яєць ТОВ «Імперово Фудз» працював на повну потужність, обсяг переробки яєць збільшився на 1,3%  в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Середня ціна реалізації: Середня ціна продажу сухої яєчної продукції збільшилась на 9,1% в порівнянні з аналогічним періодом 2011 року, перш за все, в результаті зміни в першому півріччі  2012 року асортименту продукції, що реалізується, а також росту ціни на всі види яєчного порошку на ринку.

Експорт: У першому півріччі 2012 року Компанія почала експортувати яєчні продукти на нові для Компанії ринки Тайваню та Єгипту.

У другому півріччі 2012 року Компанія планує вийти на експортні ринки з рідкими яєчними продуктами і експортувати їх як в країни Південно-Східної Азії, так і країни регіону Близького Сходу та Північної Африки.

Будівництво двох птахокомплексів по виробництву яєць «Авіс» і «Чорнобаївське» в Хмельницькій та Херсонській областях виконується згідно з графіком.

Авіс: Розробка другої черги зони для підрощування молодняка на птахокомплексі «Авіс» завершена. На даний момент Компанія починає будівельно-монтажні роботи на об'єкті.

Компанія продовжує реалізацію будівництва другої черги зони для утримання курей-несучок. По завершенню будівництва у першому кварталі 2013 року загальна потужність зони складе 5 млн.голів.

На даний момент обидві зони повністю відповідають вимогам європейських норм (використовується обладнання компаній OFFICINE FACCO & C.SpA і Big Dutchman International GmbH), фактична завантаженість зон відповідає операційним планам Компанії.

Чорнобаївське: Станом на перше півріччя 2012 року об'єкти першої черги зони для підрощування молодняка працювали на 100% потужності. Компанія починає будівельні роботи по реалізації другої черги зони для підрощування молодняка.

Станом на перше півріччя 2012 року об'єкти першої черги зони для утримання курей-несучок працювали на 20% повної потужності. На об'єктах триває посадка птиці згідно з графіком. У вересні 2012 року Компанія планує провести офіційну церемонію відкриття першої черги зони для утримання курей-несучок.

На даний момент обидві зони повністю відповідають вимогам європейських норм (використовується обладнання компанії SALMET International GmbH), фактична завантаженість зон відповідає операційним планам Компанії.

Завод з переробки яєць ТОВ «Імперово Фудз»: Проектування першої стадії розширення заводу з переробки яєць ТОВ «Імперово Фудз» завершено. На даний момент ведуться роботи по збільшенню потужності з переробки яєць з 3-х до 6-ти млн. штук в день.

Прогрес будівництва операційних об'єктів на комплексах по виробництву яєць «Авіс» і «Чорнобаївське» доступний за посиланням: проекти

- Кінець -

Для запитів інвесторів:

Аліна Корнієць
AVANGARDCO IPL
В.О. Начальника відділу відносин з інвесторами

Телефон: +38 044 593 28 60
Моб: +38 067 664 49 99
e-mail: a.korniets@avangardco.ua

FTI Consulting London

Ларіса Миллінгс/ Софі Моат 
+44 20 72 69 72 16

FTI Consulting Moscow

Олег Леонов
+7 495 795 06 23