Стратегія
Ми прагнемо стати виробником яєць і яєчних продуктів №1 в світі.
Ключові елементи стратегії передбачають:
Ми прагнемо оптимізувати використання виробничих потужностей і підвищити операційну ефективність за рахунок збільшення завантаження нових птахокомплексів, а також модернізуємо існуючі активи і впроваджуємо сучасні технології у виробництво.
Збереження лідируючих позицій на внутрішньому ринку завдяки високій якості продукції і здатності поставляти великі обсяги продукції.
Задля збільшення продажів в більш маржинальні канали збуту, ми розвиваємо відносини з національними та регіональними мережами супермаркетів, впроваджуємо нові програми лояльності для клієнтів і налагоджуємо контакти із транснаціональними FMCG компаніями в Україні.
Збільшення продажів брендованої продукції "Квочка" у мережі супермаркетів та інші роздрібні магазини по всій Україні шляхом реалізації маркетингових програм із підвищення впізнаваності бренду і впровадженню збалансованої цінової політики.
Розвивати продажі рідких яєчних продуктів серед українських виробників продуктів харчування і захопити солідну частку українського ринку рідких яєчних продуктів.
Диверсифікація експортних продажів завдяки подальшому розвитку експорту в ЄС, регіон Близького Сходу і Північної Африки, Азії та СНД.
Зміцнення позицій Компанії на вищезазначених ринках з метою стати провідним постачальником яєць і яєчних продуктів.
Вихід на нові ринки і співробітництво з державними органами для отримання дозволів на експорт українських яєць і яєчних продуктів в нові країни. Зокрема, в сегменті яєць ми плануємо отримати дозвіл і розпочати поставки яєць в Сінгапур, Китай, Малайзію, В'єтнам, Індонезію, Філіппіни і нові ринки в Африці. Відновити продажі в Ізраїль. У сегменті яєчних продуктів ми плануємо розпочати продажі в Сінгапур, відкрити такі нові ринки, як Китай, Малайзія, Філіппіни і кілька країн Африки.
Просування продажів нових продуктів на експорт, включаючи брендовані яйця, тушки курей-несучок, рідкі яєчні продукти і яєчні продукти з сіллю і цукром в якості добавок.
З метою підтримувати високу якість виробленої продукції ми впроваджуємо сучасні технології на наших виробничих об'єктах, а вертикальна інтеграція дозволяє нам контролювати якість продукції на всіх етапах виробництва.
Продовжувати дотримуватися відповідних українських та міжнародних стандартів якості, включаючи ISO 9001:2015, ISO 22000:2005, FSSC 22000, які засновуються на найкращих міжнародних принципах та нормах, що встановлюють вимоги до виробників продуктів харчування, включаючи HACCP та GMP.
Компанія прагне встановлювати і підтримувати довгострокові відносини з усіма ключовими зацікавленими сторонами. Крім розвитку виробництва, продажів і ціноутворення, це завдання передбачає значні інвестиції в навчання персоналу і нові методи створення стратегічної цінності для наших партнерів.
Виявлення та відбір найкращих кандидатів як всередині компанії так і на зовнішньому ринку праці. Утримання ключових людей в організації за рахунок програм мотивації та розвитку персоналу.